20 October 2010

Strolly

Lepas g Putrajaya amik vaccination 6 months old for little darling, we went to Tesco. Tesco yg biasa ibu pergi ada tempat letak baby, tapi Tesco yg pergi ni tak ada pulak.

Little darling dah berat la.. tak larat ayah or ibu nak dukung lama2. Lagi berat dari beras yg ibu selalu beli (5 kg je tau) little darling dah 7 kg ++. Idea bernas ayah lah ni.. trolly jadi stroller = Strolly. Kelakar la ibu tgk.. elok je baring dalam tu, tak nangis pulak.. org sekeliling yg perasan pun tersenyum tgk little darling dalam trolly... ni kali ke 2 little darling baring dalam trolly.. first time ari tu masa g giant. Whatever la ayah, asalkan ibu dpt shopping barang2 dengan aman damai. Keje pun jadi senang dan cepat. 



Boleh jugak hisap jari kaki dlm strolly

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...