26 October 2010

First Steps of Crawl



Lately, little sweet darling ibu ni dah menunjukkan tanda2 nak merangkak. Beberapa hari sebelum tuh cuma pandai angkat dada je, tapi dah 2 hari ni dah mula angkat punggung dan kaki. Especially time merengek.

Ermm.. gigi tak tumbuh lagi even dah 6 bulan lebih, tapi merangkak dah ada signs. Nampak gayanya, berjalan dulu lah si bam bam ibu ni baru bercakap.

1

2


3

4
Alahai, tak lama lagi sweet darling ibu ni dah boleh merangkak, pastu bole jalan pulak. Seronok tengok awak membesar dengan normal dan sihat. Tapi, ibu will miss the moment masa little darling kecik, masa umur 1 2 bulan. Alahai, kecik je masa tuh, mata asyik tengok atas je, Pastu tido je... nak berdukung jer. Sekarang, menangis la kalau ibu dukung lama2, nak bebas dilepaskan, berguling sana sini.

Whatever pun, ibu tetap harapkan dan doakan yg terbaik utk masa depan zafran. Moga zafran dapat terus membesar dengan normal dan sihat mcm kanak2 lain.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...