Showing posts with label Memory Lane. Show all posts
Showing posts with label Memory Lane. Show all posts

28 October 2010

Memory Lane: The Newborn

Sebab little darling ibu makin besar, ibu akan merindui saat2 masa little darling kecik, masa era tiny toes. Sekarang dah nak masuk era medium toes.

Masa era tiny toes tu, comel sgt. Mata tak buka luas lagi, tgn kaki kecik sgt, pastu tidur je. Bangun kejap2 je minum susu. Bila bangun, asyik pandang sekeliling je, especialy pandang atas. Bila menangis pun, comel je bunyi suara tu. Sekarang... menejerit mmg pakar. Berguling, mencapai brg sana sini, siap boleh tolong ibu kemas rumah bagi bertambah kemas.. senang nya hati ibu ada pembantu rumah... hehehe


Ibu pun selongkar la handphone ayah cari gambar masa little darling ibu kecik.. kecik yg kecik sangat maksud ibu, masa newborn baby. Dalam koleksi ibu tak banyak, dalam koleksi ayah banyak. Haaa.. ibu jumpa pun. Tapi semuanya nya agak gelap and ada noise. Sbb snap guna handphone je..Ada la several yg ok skit kat bawah ni...

 His 10th days


 His 11th days


 
His 11th day


His 16th days


10 October 2010

First Tear

Namapak tak air mata Zafran dekat telinga tu?

Air mata yang mengalir
Dua keping gambar ni adalah yg ibu sempat snap masa Zafran mula2 mengeluarkan air mata. Masa ni umur Zafran satu bulan. Sebelum tu bila nangis x keluar air mata. Sejak dari itu, Zafran akan mengeluarkan air mata setiap kali menangis. Kadang2 sampai meleleh dan bertakung kat dalam cuping telinga.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...