28 October 2010

Memory Lane: The Newborn

Sebab little darling ibu makin besar, ibu akan merindui saat2 masa little darling kecik, masa era tiny toes. Sekarang dah nak masuk era medium toes.

Masa era tiny toes tu, comel sgt. Mata tak buka luas lagi, tgn kaki kecik sgt, pastu tidur je. Bangun kejap2 je minum susu. Bila bangun, asyik pandang sekeliling je, especialy pandang atas. Bila menangis pun, comel je bunyi suara tu. Sekarang... menejerit mmg pakar. Berguling, mencapai brg sana sini, siap boleh tolong ibu kemas rumah bagi bertambah kemas.. senang nya hati ibu ada pembantu rumah... hehehe


Ibu pun selongkar la handphone ayah cari gambar masa little darling ibu kecik.. kecik yg kecik sangat maksud ibu, masa newborn baby. Dalam koleksi ibu tak banyak, dalam koleksi ayah banyak. Haaa.. ibu jumpa pun. Tapi semuanya nya agak gelap and ada noise. Sbb snap guna handphone je..Ada la several yg ok skit kat bawah ni...

 His 10th days


 His 11th days


 
His 11th day


His 16th days


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...