Showing posts with label Giveaway. Show all posts
Showing posts with label Giveaway. Show all posts

28 February 2011

Mrs. Zach's First Give-Away : Free Photoshoot


Wow.. this is the first time ibu terdorong nak join contest GA yang ada dalam byk2 GA kat tenet ni.. sapa2 nak join, boleh tengok kat sini http://umyraepisode.blogspot.com/

Dah lama sangat ibu nak ada photoshoot macam ni, exclusive the three of us, ibu, ayah and my little darling zafran. Then ibu bayangkan gambar yang cantik tu letak kat dinding rumah kita, jadi wallpaper lappy kita, sangat lah cantik, sangat bermakna untuk kita bertiga. It reflects our happines, our togetherness, and our loveliness as a family. 

Sangat best kalau gambar tu masa zafran kecik macam sekarang.. tengah comel.. Mesti terserlah kecomelan tu dalam gambar. Dan gambar tu jugak akan menjadi kenangan untuk zafran bila dia dah besar nanti. Nak upah photographer memang lah di luar jangkaan, mesti ayah cakap mahal la, tak payah la, simpan duit untuk menda lain. Tapi GA ni free, kalau menang sure ayah happy punya. Ibu rasa ayah pun sebenarnya nak ada photoshoot macam ni sbb ayah lah yg paling suka amik gambar zafran dengan handphone dia. Kalau tengok balik gambar2 zafran dlm blog ni, memang byk berdua dengan ayah, sbb ibu lah jurugambarnya.

Selama ni, bila tengok gambar photoshoot orang lain, macam jeles jer ...  mana tak.. gambar diorang sgt cantik dan superb ok! rasa macam dalam hati ni.. kan best kalau aku pun ada photoshoot ni. Ibu cuma dapat bergambar dengan guna handphone je. Tapi kalau menang GA ni, ibu dapat bergambar dengan zafran dan ayah sekali guna kamera power, taken by professonal photographer. Bukan sekeping, tapi 50 keping. Siap ada tema lagi.. sangat amat best!!!


Syarat-syarat Giveawayyy

1. Follow blog Mrs Zach tauu. Taknak folow pon boleyy, no problem!

2. Lengkap kan ayat ni pulak "saya nak menang mrs zach's first give away kerana.....(tidak lebih 200 patah perkataan"

3. Kena hebahkan GA ni supaya orang ramai lagi boleh join GA ni tauu.

Mari join, tak join rugi okay? =D

4. Tinggalkan jejak dekat entry GA kat belog Mrs Zach.

Until 20 Februari 2011


Syarat No.1, 3, & 4 - Dah ibu settle kan.

Syarat No.2, kat bawah ni - 
Saya nak menang Mrs Zach first giveaway kerana..............
1. Saya tak pernah ada phototoshoot atau gambar sekeluarga dengan suami dan anak. Yang ada cuma sama ada saya dan anak, atau suami dan anak sebab seorang lagi antara kami adalah jurugambarnya. huhuhuhu
2. Saya nak hadiahkan photoshoot untuk suami sebab dia sangat suka amik gambar dan bergambar dengan our little one, Zafran. Tapi amik guna handphone jer. Tak cantik laa. 
3. So, kalau menang GA ni, ia adalah photoshoot kami yang pertama, yang pasti gambar2nya adalah sangat cantik sebab guna kamera yang power dan jurgambar yang skillful, boleh menghiasi dinding rumah yang togel ni dan wallpaper laptop ku. 
4. Bila zafran besar nanti, sure best sangat bila saya dan dia sama2 tengok balik gambar tu dalam album keluarga kami, mengimbau kenangan yang dah berlalu. 
5. Gambar2 tu akan membuktikan our togetherness, loveliness, and happiness as a family. 
6. GA ni memang sangat best... dah lama menjadi idaman hati ku. So, memang nak sangat menang...

So... mr. and mrs zach... pilih lah saya! Pilih saya ok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...