Last week ibu beli buku untuk zafran... ada 6 buku semuanya.. total RM116 + shipping. Dapat 2 cd free. Baru2 ni buku tu dah sampai. Wah.... seronoknya ibu... bolehlah ibu bacakan buku untuk my sweet darling ni. After all. he is 6 months old, it's time to introduce reading to him.
Ibu pilih buku yg sesuai la untuk 6 bulan ke 2 tahun. Setiap satu buku tu ada function yg berbeza. Noisy Day tu ade bunyi binatang, Creepy Crawlies ada lubang kat setiap page, I Love Bunnies pulak tulisan yg besar dan gambar yg sangat jelas, Baby at the Farm provides different touch sense, Peekapop Garden tu ada pop pictures kat setiap pages, Silly Sea tu cloth book yg ada wrist cuff.
So, zafran kena la khatamkan buku2 tu yer sayang baru boleh beli buku cerita lain okeh...
22 October 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

0 comments:
Post a Comment