Alhamdulillah, tahun ni tahun ke 9 perkahwinan ibu dan ayah. Hari ni jugak Zhafran masuk 3 tahun..Tahun ni jugak ibu masih belum mengandung dan melahirkan anak.. Cuma Zhafran yg jadi penghibur ayah dan peneman setia ibu sejak usia perkahwinan ibu dan ayah mencecah 6 tahun. Zhafran tak habis2 dgn Ultraman nya.. plg parah dia yg jadi Ultraman.. ibu dgn ayah jadi monster,,, sakit2 badan ibu kena tumbuk, kena gomo dgn Zhafran.. Memang kadang2 kadang ibu marah, marah sgt pun ada.. ibu cubit Zhafran.. geram sebab sakit badan ibu.. Bila Zhafran buat jugak, kene setepek hanger kat kaki kecik tu...Tapi waktu mcm ni Zhafran tak ada kat rumah pergi sekolah, ibu rindu sgt kat Zhafran, He is not only my accompany, he is also my bodyguard! Sebab setiap kali ibu berpura-pura sakit kena babap oleh ayah, Zhafran The Ultraman akan dtg ptotect ibu.. Dia akan tumbuk ayah berkali-kali dgn gaya mcm seorang Ultraman.. miss that moment sooo much...Then he will asks me, " Ibuu, sape buuwat?" suweeettttttttttttt sangattttt okehh..
Ibu tak pernah menyesal ada Zhafran,
tak permah rasa tak suka Zhafran..
yg pernah ibu tak suka adalah perangai Zhafran
yg suka pukul ibu bila Zhafran bertukar jd Mebius
yg suka henyak badan ibu waktu ibu baring tgk tv
yang buat tak dengar bila ibu suruh kemas toys yg Zhafran sepahkan satu rumah
yg suka main air sampai basah baju seluar ibu waktu ibu mandikan Zhafran
yang tak nak pakai baju seluar sendiri wlwpun dah pandai pakai sendiri
yang terlalu manja sampai sgt dependent pd ibu
yg kdg2 mengada byk songeh....
After all. ibu amat sayangkan Zhafran..
psssss... mood rasa bersalah kat Zhafran sbb mlm td dia naughty, ibu ckp ibu tak nak Zhafran, ibu nak tukar Zhafran dgn Qaseh kat Acik Zira.. Dia baring sebelah ibu, ibu tolak dia kat tepi, ibu ckp ibu tak nak dia. Dia menangis, tp ibu buat dek je. Niat memula nak test Zhafran je nak tgk reaksi dia, tp bila dia beri reaksi ibu tak respond mcm yg sepatutnya ibu respond.
Okeh.. ibu nak mandi, solat, beli barang buat kek birthday Zhafran than gi amik Zhafran. Amik Zhafran ni kang ibu pujuk Zhafran lah.. ibu akan ckp ibu sayang sgt kat Zhafran... 8-) Sure he will be ok, ibu pun will be ok.. Muahhhh...
10 April 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment