05 September 2012

Kisah Ustaz Don Daniyal

Baru ni shortly one week after raya aidilfitri tersebar gambar pernikahan dan perkahwinan Ustaz Don kat internet. Sape tak kenal Ustaz Don ni kan.. He is a phenomenon in Malaysia just as Ustaz Azhar Idrus. Ibu pulak suka sangat tengok Ustaz Don.. Memula tengok dia kat TV Al-Hijrah rasa macam pelik tgk dia pakai celak tebal. Macam ada lagi ke lelaki zaman sekarang pakai celak tebal mcm ni? Orang tabligh je kan pakai macam ni...

Dari hari ke hari ibu suka tv Al-Hijrah ni.. It is an islamic tv channel. And ramai ex-UIA kerja kat channel tu macam Amin Idris, my senior. It also means ibu semakin kerap tertengok show Ustaz Don.. 30 Minit Ustaz Don. Kata orang tak kenal maka tak cinta kan.. tapi bila dah kenal terus jatuh cinta.... wahhhh gituuuuuuu..... Slowly ibu suka tengok cara ustaz Don ni.. can see he is so sincere and determine in his speech... sopan pun ada... bila dok ralit bercakap nak terangkan sesuatu dia akan cakap ustaz2. syeikh2... betulkan saya jika saya silap.. jika nak sentuh orang yg join show dia akan minta izin atau minta maaf and explain dia nak pegang kat mana dan kenapa. And one more thing, he looks very pious yet open-minded man, plus he is a good looking guy.

Bawah ni gambar perkahwinan ustaz Don dengan pasangannya Husna, a doctor to be. Sweet sangat tau gambar diorg.. suka tgk...  She must be very lucky to have Ustaz Don Daniyal Don Biyajid as her husband. Hope she really appreciate it and him and take care of him very very well.







Tetiba lepas tgk gambar ni sebok lah nak cari gambar kahwin ibu dgn ayah dulu... uwaaaa... mana? Tak ada soft copy la... nak scan so bg nampak sweet gak kan mcm gambar wedding Ustaz Don Daniyal ni..Tapi scanner tak de la pulak....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...