Semalam, balik je dari kerja, ibu terus tengok tv.. now ibu addicted tengok cerita Begitukah Cinta, 7 p.m. - 8 p.m. kat TV3. Best lah tengok Nazril tu. Sekarang lagi best sebab ada Haikarl yang sangat comel dan petah bercakap. Tak padan kecik... comel je mulut dia.. geram jer tengok..
*pic amik dari blog mak sedara dia.. http://annblossom.blogspot.com
Ini lah hasil nya.... uwaaaa....!
Senyum pulak dia bila ibu start pot pet.. Grrrrrrrr
Happ... nak kena babab zafran ni tau....
Lepas magrib, ibu bukak la kotak kefsi yang ibu beli masa on the way balik tadi. Untuk zafran, ada gak.. fish donut tu... Laju betul Zafran makan, kejap je dah habis. Pastu nak lagi pulak, ibu bagi lah roti.. fish donut tu kan dah habis.. Dia campak pulak roti tu. Ibu try bagi lagi, dia campak lagi..Takkan nak bagi ayam pulak.. kan keras untuk zafran..
Tiba-tiba, zafran grab ayam yang ibu tengah pegang.. Ibu amik balik. Ish, marah pulak dia. Dia grab balik. Dah la tinggal tulang jer. Last-last, ibu biar kan jelah dia makan ayam tu.. Ala, bukan ada isi lagi. Isi ibu makan habis.. kang kalau bagi zafran ayam seketul dengan isi sekali, ada kes choking pulak. Fuh... beriya, bersunggah zafran tried gigit isi-isi yang ada terlekat kat tulang ayam tu.. wakakakaka... kelakor betul.
tengok tu.. sampai dua-dua tangan zafran pegang tulang ayam tu.. layan feeling makan seketul tulang ayam sendiri for the first time..






0 comments:
Post a Comment