Okeh dokie... ibu want to start my own slim program.. sebab sekarang ibu rasa ibu dah overweight.. dah obese.. Kali ni, ibu serius nak slim.. So ibu pun dok mengugle pasal gym kat Shah Alam.. ada la jumpe 2 tempat yg khas untuk wanita sahaja. Tapi bila ibu fikir balik, kat rumah pun boleh exercise kan? Setakat nak berjgging ibu ada treadmill kat rumah. Taman pun ada tepi rumah je bila ibu nak berjogging. So, kenapa ibu perlu bazirkan duit nak ke gym kan?
Mula-mula ibu kena set kan jadual exercise ibu. So akhirnya ibu akan bersenam setiap hari Isnin, Rabu dan Jumaat sebab pada hari tu Zafran akan ke taska. Jadualnya bermula dari 8 pagi. Ibu akan ke taman dekat tepi rumah ni untuk berjogging selama sejam. Balik relax, buat kerja rumah. Petang sambung jogging lagi atas treadmill.
Ha.. tu perancangan awal... so boleh la ibu start ptg ni lari atas treadmill... Insya Allah... semoga Allah permudahkan semua rancangan ibu ni.
28 February 2012
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment