01 January 2011

First Night of 2011

The night of the new year 2011, we went for outing. Ayah ajak ibu makan kat luar. Since dia tak makan nasi lagi dari siang, peti ais sangat desperate of raw food, tetiba ayah cakap, " jom gi carrefour. Tau tak ada carrefour baru buka?" Ibu pun set je, boleh gak gi beli groceries and ais-krim. Lama dah tak makan aiskrim ni. Ngehngehngehngeh..

Sampai je carrefour, cari tempat makan dulu. Memula masuk, we saw kind a kopitiam.. coffee something nama dia. Penuh orang. We walked to the end and found a food court. It's a small size food-court with only 5 food counters. So, agak lengang. Ibu makan mee rebus and ayah nasi goreng thai. . Sedap jugak la mee rebus u. Yey.. boleh gi situ lagi. Kalau dah memang suka makan mee rebus tu... mau ibu jadi pelanggan setia kedai tu lepas ni.

Kat kedai 1 Malaysia tu la ibu beli mee rebus. Nama je 1 Malaysia, tp makanan yg dijual adalah makanan johor.  Mee rebus johor, laksa johor, etc..

 

  


Memula sampai macam ni

pastu macam ni dah...

 sebuk la nak capai nasi ayah



boring dah ni tunggu ibu ayah makan lambat sangat



Siap makan, jalan lagi.. This time masuk carrefour pulak.. Si bam bam ni dah tak reti diam dalam stroller masa ni. Ayah la setia melayan. Ibu nak cepat takut lambat2 kang tutup pulak.



Ibu pun cepat2 grab groceries yg ibu nak. Pay and get out.... Lagi lama dalam tu, lagi tak terlayan lah ayah...

So, This is our first night of the new year 2011 and our first night at Carrefour Shah Alam which is just opened recently.

P/s dapat gak la ibu makan aiskrim vianetta iadaman hati hasil malam itu..hehehehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...